Sex, Simona Andrei, Tu-vă, Turism

Sex pe pod & împrejurimi

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (7)

Cei care invocă absolutul unor cuvinte precum întotdeauna, pe vecie, niciodată, doar tu, se vor împiedica în scurt timp și vor cădea cu zgomot în băltoaca relativității. Nimic nou. Mă uitam la acele lacăte prinse de faimosul pod al mincinoșilor din Sibiu. Acolo era minciuna. Îi și văd pe îndragostiții care și-au lăsat promisiunea prinsă-n fier de un pod, privindu-mă superior și cu dispreț pentru că eu nu pot să înțeleg dragostea adevărată. Ah, adevăr, alt absolutism, vag și periculos. Minciuna este în vorba aruncată iresponsabil în vânt când spui te iubesc doar pentru că urmează să te fuți, să spui da în fața unei instanțe doar pentru că urmează să-ți transformi nunta într-o uriașă chetă, minciuna este când faci un copil doar ca să țintuiești un bărbat lângă tine. Minciuna este să confunzi hormonii sau o afacere profitabilă cu un sentiment real. Nu îl contest, el există, este foarte rar, nu durează mult și tocmai de aceea este foarte prețios.
În rest există conștiința adulteră, un minunat for interior în care, cu toții, fără excepție, facem nu atât baie de trupuri cât baie de suflete, de ambitii, de posesivitate, un loc atât de sincer încât te sperie. Nu cer nimănui să admită că știe despre ce vorbesc. Doar să vă amintiți momentele când v-au alunecat ochii către femeia de la masa vecină. Când ați avut impulsul nebunesc de a face sex cu individul care s-a așezat în autobuz lângă voi. Momentul când ați realizat că este mai pervers să fuți mintea cuiva decât trupul.
Nu, podul nu s-a rupt cât am stat pe el, și am trecut de vreo patru ori peste el (Tudor, dintre toți oamenii de pe fața pământului, mă bucur că am trecut amândoi pe acolo). Poate doar pentru că, de la o vreme, am încetat să mă mai mint singură. Mi-am asumat alegerile. Sunt perfectă fix așa cum sunt și toți oamenii pe care mi i-am dorit au fost ai mei, într-un fel sau altul.
Nu cer nimic. Nu promit nimic. Sunt cea mai amară realitate inventată. Sunt cea mai dulce minciună posibilă. Trebuie să mă iubești fix așa cum sunt. Pentru că și eu fac la fel, te iubesc așa cum ai nevoie, nu cum te taie capul. Ceva din mine va fi mereu un Gică contra care aleargă în curul gol de-a curmezișul unui stadion arhiplin, agitând o pancartă cu mesaj reacționar. Asta cât timp nu mă dau cu ruj, zâmbesc frumos și fac morală, la o cafea, pe spinarea altora.

PS, foarte fain Sibiul, revin cu jurnal de călătorie.

Text & foto Simona Andrei.

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (1)

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (2)

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (3)

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (4)

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (5)

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (6)

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (8)

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (9)

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (10)

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (11)

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (12)

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (13)

Efect secundar Sibiu podul mincinosilor (14)

Standard

Leave a Reply

